Project omschrijving

Customer Support medewerker

Neem contact op met Petra Visser als je vragen hebt.

Solliciteren

Customer Support medewerker

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, klantgerichte Customer Support medewerker. Ben jij op zoek naar een uitdagende baan, ben je sterk in het beantwoorden van vragen over onze software en ben je graag veel in contact met klanten? Lees dan verder!

Wat ga je doen als Customer Support medewerker?

Als Customer Support medewerker ontzorg je onze klanten en partners volledig. Je helpt ze bij al hun vragen en je zorgt ervoor dat ze het maximale uit onze software Scienta kunnen halen. Daarnaast houd je de Scienta gebruikershandleiding up-to-date en kan je, als je dat leuk vindt meehelpen met het testen van de nieuwe releases. Jouw werk zorgt ervoor dat onze klanten ambassadeur worden van Scienta.

Wij zijn constant bezig om onszelf te verbeteren om de klant optimaal te ondersteunen. Jij bent niet bang om je mening en ideeën te laten horen en de uitwerking ervan op te pakken, zodat we samen het volgende niveau kunnen halen.

Hoe ziet je dag er uit?

Met een cappuccino in je hand begin je de dag door het supportticketsysteem te controleren op nieuw binnengekomen supportvragen. Een onlangs aangesloten klant heeft een vraag over het aanmaken van een formulier in Scienta. Je kan het ticket met één druk op de knop beantwoorden, maar je weet nog dat de klant wat moeite had met het aanmaken van een formulier, dus je neemt telefonisch contact op. Dat was een goede keuze, want na een gesprek van ruim een half uur is de klant weer goed op weg geholpen en bedankt hij je uitgebreid. Je had vernomen dat de klant bijna op vakantie gaat, dus je stuurt er als verrassing een vakantiemanagement boek naartoe.

Na de gezamenlijke lunch ben je aanwezig bij een Scienta training die wordt georganiseerd bij ons op kantoor. In de toekomst vind jij het wellicht leuk om ook deze trainingen te geven, dus ter voorbereiding hierop is het goed om hierbij aanwezig te zijn. De rest van de middag breng je in kaart wat de klant nodig heeft (denk aan instructievideo’s, tours door Scienta, kant-en-klare formulieren) en ga je hiermee aan de slag. Je werkdag sluit je af met een lekker potje tafelvoetbal.

Wie ben jij

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de eindgebruikers en weet moeiteloos hun problemen op te lossen of deze naar de juiste persoon door te zetten. Door je uitstekende communicatie skills heeft iedereen het gevoel dat ze bij jou in goede handen zijn en zorg jij dat ze weer vlot aan de slag kunnen. Jij bent servicegericht en klantvriendelijk: je kan van nature het verschil maken en wil waar mogelijk klanten verrassen met kleine of grote dingen. Daarnaast heb je:

  • uitstekende communicatieve Nederlandse vaardigheden: zowel mondeling als schriftelijk. Engelstalige vaardigheden zijn een pré.
  • je bent handig met apps/software. Een opleiding in deze richting is niet nodig, wij helpen je wel verder.
  • HBO denkniveau en woon je op maximaal 45 minuten reisafstand van ons kantoor te Harderwijk.

Wie zijn wij

Wij zijn de makers van Scienta. Een gebruiksvriendelijk en gemakkelijk kwaliteitsmanagementsysteem gericht om medewerkers te betrekken bij de organisatie. Dat doen we ruim vijftien jaar voor meer dan 5.000 organisaties in binnen- en buitenland.

Wij geloven in goede software. Daarom geloven we niet in consultancy voor Scienta. Onze software moet gewoon goed werken. Iedereen moet Scienta direct begrijpen. En begrijpt iemand Scienta niet helemaal, dan helpen we hem of haar kosteloos. Onze support staat er om bekend dat ze de verwachting van de klant weten te overtreffen. En we kunnen die verwachting overtreffen, omdat de software zo goed is.

In ons team maakt iedereen het verschil. Scienta wordt gemaakt en verkocht door een gepassioneerd team. We worden gedreven door creativiteit, willen het beste uit onszelf halen en maken gebruik van de nieuwste technieken. Ontspanning, vrijheid en plezier vinden we minstens net zo belangrijk. Daarom zag je ons (voor corona) elke dag met hetzelfde enthousiasme een potje tafelvoetballen.

Wat bieden we jou

Wij bieden je een ambitieuze, groeiende en professionele werkomgeving. Er is ruimte voor jouw nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt.

Daarnaast vinden wij het belangrijk om jou vrijheid en verantwoordelijkheid te geven, waardoor je jezelf kan ontwikkelen en verder kan groeien. Daarom bieden wij opleidingsmogelijkheden aan en geven we je veel vrijheid om de functie “eigen” te maken. Daarnaast bieden we je:

  • Een passend salaris (range van €2.000,- tot 2.500,-) op basis van een fulltime contract en ervaring, kennis en kunde.
  • Een tijdelijk contract van 36 tot 40 uur per week. Een vaste aanstelling is het uiteindelijke doel.
  • Een fijne werksfeer met enthousiaste collega’s.
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
  • Reiskostenvergoeding en pensioen.
  • Uitstekende verdere arbeidsvoorwaarden.
Solliciteren

Contact

Herken je jezelf in bovenstaande profiel?

Stuur dan vooral je motivatie en CV op! Heb je nog vragen of wil je gewoon even telefonisch contact? Neem dan contact op met Petra via 0341 700 250.

CONTACT