Project omschrijving

Klantadviseur

Neem contact op met Petra Visser als je vragen hebt.

Solliciteren

Klantadviseur

Wij zijn op zoek naar een ervaren en enthousiaste klantadviseur. Ben jij op zoek naar een uitdagende baan met veel diversiteit, heb je relevante werkervaring en ben je graag veel in contact met klanten? Lees dan verder!

Wat doet een klantadviseur bij Scienta

  • Begeleiden van nieuwe klanten, zodat onze klanten het maximale uit onze software kunnen halen.
  • Trainingen geven (online en op locatie wanneer dit mogelijk is) aan klanten om ze op weg te helpen in onze software en nieuwe functionaliteiten uit te leggen.
  • Opstarten en begeleiden van projecten bij klanten en partners.
  • Beantwoorden van support vragen van onze klanten en partners.
  • Het creëren van middelen die klanten op weg helpen in Scienta zoals handleidingen en instructievideo’s.

Hoe ziet je dag er uit?

Met een kop koffie in de hand start je de dag door een online meeting op te zetten met een nieuwe klant die ons onboardingsprogramma heeft afgenomen. Met het onboardingsprogramma krijgt de klant een adviesgesprek (op locatie of online) om hen te begeleiden bij het inrichten en starten met Scienta. Na het leuke adviesgesprek dat bijna de hele ochtend duurde, neem je direct contact op met Talitha om te bespreken wanneer ze de content van de klant in kan voeren.

Voordat je gaat lunchen kijk je nog even in ons supportticket systeem. Een onlangs aangesloten klant heeft een ticket ingediend over het aanmaken van een formulier in Scienta. Je kan het ticket met één druk op de knop beantwoorden, maar persoonlijk contact is altijd beter, dus neem je telefonisch contact op. Dat was een goede keuze, want na een gesprek van ruim een half uur is de klant weer goed op weg geholpen en bedankt hij je uitgebreid. Je had vernomen dat de klant bijna op vakantie gaat, dus je stuurt er als verassing een vakantiemanagement boek naartoe.

Na de gezamenlijke lunch ben je aanwezig bij een Scienta training die wordt georganiseerd bij ons op kantoor. Binnenkort geef jij ook deze trainingen, dus ter voorbereiding hierop is het goed om hierbij aanwezig te zijn. De rest van de middag breng je in kaart wat de klant nodig heeft (denk aan instructievideo’s, tours door Scienta, kant-en-klare formulieren) en ga je hiermee aan de slag. Je werkdag sluit je af met een lekker potje tafelvoetbal.

Wie ben jij

Je hebt een passie voor onze klanten en weet hun verwachtingen te overtreffen. En:

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring. Werkervaring bij een IT bedrijf is een pré.
  • Je hebt uitstekende communicatieve Nederlandse vaardigheden: zowel mondeling als schriftelijk.
  • Jij bent servicegericht en klantvriendelijk: je kan van nature het verschil maken en wil waar mogelijk klanten verrassen met kleine of grote dingen. Je streeft in alles naar excellentie.
  • Je hebt natuurlijk overwicht en overtuigingskracht om de klant of collega’s zonder moeite te corrigeren en mee te krijgen in jouw visie.
  • Je kan goed luisteren en je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je kan creatieve oplossingen bedenken om onze klanten goed op weg te helpen.

Wie zijn wij

Wij zijn de makers van Scienta. Een gebruiksvriendelijk en gemakkelijk kwaliteitsmanagementsysteem gericht om medewerkers te betrekken bij de organisatie. Dat doen we ruim vijftien jaar voor meer dan 5.000 organisaties in binnen- en buitenland.

Wij geloven in goede software. Daarom geloven we niet in consultancy voor Scienta. Onze software moet gewoon goed werken. Iedereen moet Scienta direct begrijpen. En begrijpt iemand Scienta niet helemaal, dan helpen we hem of haar kosteloos. Onze support staat er om bekend dat ze de verwachting van de klant weten te overtreffen. En we kunnen die verwachting overtreffen, omdat de software zo goed is.

In ons team maakt iedereen het verschil. Scienta wordt gemaakt en verkocht door een gepassioneerd team. We worden gedreven door creativiteit, willen het beste uit onszelf halen en maken gebruik van de nieuwste technieken. Ontspanning, vrijheid en plezier vinden we minstens net zo belangrijk. Daarom zag je ons (voor corona) elke dag met hetzelfde enthousiasme een potje tafelvoetballen.

Wat bieden we jou

Wij bieden je een ambitieuze, groeiende en professionele werkomgeving. Er is ruimte voor jouw nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt.

Daarnaast vinden wij het belangrijk om jou vrijheid en verantwoordelijkheid te geven, waardoor je jezelf kan ontwikkelen en verder kan groeien. Daarom bieden wij opleidingsmogelijkheden aan en geven we je veel vrijheid om de functie “eigen” te maken. Daarnaast bieden we je:

  • Een passend salaris tussen de 2.500,- en 3.250,- op basis van een fulltime contract en ervaring, kennis en kunde.
  • Een tijdelijk contract van 36 tot 40 uur per week. Een vaste aanstelling is het uiteindelijke doel.
  • Een fijne werksfeer met enthousiaste collega’s waarmee je leuke bedrijfsuitjes beleeft.
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
  • Reiskostenvergoeding en pensioen.
  • Uitstekende verdere arbeidsvoorwaarden.
Solliciteren

Contact

Herken je jezelf in bovenstaande profiel?

Stuur dan vooral je motivatie en CV op! Heb je nog vragen of wil je gewoon even telefonisch contact? Neem dan contact op met Petra via 0341 700 250.

CONTACT