Project omschrijving

Office manager (tijdelijk)

Neem contact op met Petra Visser als je vragen hebt.

Solliciteren

Office manager (tijdelijk)

Onze officemanager gaat over een tijdje met zwangerschapsverlof. Daarom zijn wij per direct op zoek naar een enthousiaste Office Manager voor 32 – 40 uur per week. Ben jij een initiatiefnemer, enthousiast, accuraat én op zoek naar een tijdelijke, uitdagende functie? Lees dan verder!

Wat ga je doen?

Als Office manager heb je uiteenlopende werkzaamheden. Ze variëren van het beantwoorden van de eerste inkomende telefoonlijn tot het ondersteunen van de directeur en collega’s, en van het bestellen van kantoorartikelen tot het verwerken van verzuimmeldingen. Daarnaast zorg jij voor een werkomgeving waarin je collega’s zich volledig kunnen concentreren op hun werkzaamheden. Geen dag is hetzelfde en daar houd je van.

Een greep uit je dagelijkse werkzaamheden:

  • Regelen van facilitaire zaken
  • Contacten onderhouden met leveranciers
  • Ondersteunende HR taken uitvoeren
  • Beantwoorden van inkomend telefoonverkeer
  • Organiseren van (interne) bijeenkomsten
  • Agendabeheer
  • Ondersteunen van het management team

Wie ben jij

Je bent aanstekelijk enthousiast en je hebt een open karakter. Je vindt het leuk om afwisselend werk te doen en je kan met elke klant of collega op ieder niveau een praatje maken, dankzij jouw uitstekende communicatieve vaardigheden.

Je bent leergierig en bereid om zaken op te pakken waar je (nog) geen kennis van hebt. Heb je bijvoorbeeld nog geen ervaring met facilitaire werkzaamheden? Geen probleem voor jou, want alles valt te leren met jouw doorzettingsvermogen en onze hulp. De verantwoordelijkheid die je bij deze functie krijgt maakt je nog enthousiaster. Jij weet daar wel raad mee!

Verder beschik je over de onderstaande kwaliteiten:

  • HBO werk- en denkniveau.
  • affiniteit met ICT/software en kan werken met de standaard MS Office pakketten.
  • ervaring in een soortgelijke functie (is een pre).
  • zelfstandig en een initiatiefnemer.
  • uitstekende mondelinge, schriftelijke en sociaal communicatieve vaardigheden.

Wie zijn wij

Wij zijn de makers van Scienta. Een gebruiksvriendelijk en gemakkelijk kwaliteitsmanagementsysteem dat medewerkers betrekt bij de organisatie. Dat doen we ruim vijftien jaar. Inmiddels werken meer dan 6.500 organisaties in binnen- en buitenland met Scienta.

Scienta wordt gemaakt en verkocht door een gepassioneerd team. We worden gedreven door creativiteit en halen graag het beste uit onszelf én uit elkaar. Daarbij gebruiken de nieuwste technieken. Ontspanning, vrijheid en plezier vinden we nét zo belangrijk. Daarom zag je ons (voor corona) elke dag met hetzelfde enthousiasme een potje tafelvoetballen.

Wat bieden we jou

Scienta biedt jou een ambitieuze, groeiende en professionele werkomgeving. We staan altijd open voor nieuwe initiatieven en ideeën. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt. Je krijgt bij ons vrijheid en verantwoordelijkheid om de functie ‘eigen’ te maken. Ook bieden we je veel opleidingsmogelijkheden. Zo blijf je jezelf ontwikkelen en groei je verder. Én we bieden je:

  • Een salaris waar jij blij mee bent (tussen €2.250,- en €2.750,- o.b.v. fulltime)
  • Een fijne werksfeer en een organisatie waarin iedereen gelijk is
  • Een tijdelijk contract van 32 – 40 uur per week
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. fulltime contract)
  • Reiskostenvergoeding en pensioen
  • Leuke en actieve bedrijfsuitjes.

Zoek jij een leuke werkomgeving waarin je de ruimte krijgt om het beste uit jezelf te halen? Solliciteer dan nu.

Solliciteren

Contact

Herken je jezelf in bovenstaande profiel?

Stuur dan vooral je motivatie en CV op! Heb je nog vragen of wil je gewoon even telefonisch contact? Neem dan contact op met Petra via 0341 700 250.

CONTACT