Project omschrijving

Support medewerker

Neem contact op met Petra Visser als je vragen hebt.

Solliciteren

Support medewerker

Heb je affiniteit met software? Ben jij niet bang om vragen of problemen van onze klanten op te lossen? Pak je dingen makkelijk op en zoek je een leuke baan? Start per direct als support medewerker bij ons in Harderwijk!

Let op: Een ICT achtergrond is niet vereist. We zoeken slimme mensen waar wij en onze klanten blij van worden.

Wat doet een support medewerker bij Scienta

  • Je bent het eerste aanspreekpunt van onze klanten
  • Je beantwoordt de vragen van onze klanten
  • Je helpt de klant bij het invoeren van content
  • Je denkt mee of onze software nog beter kan
  • Je zorgt ervoor dat onze klanten blij met ons zijn

Hoe ziet je dag er uit?

Een nieuwe week is aangebroken, wat betekent dat je collega Marieke vast weer een leuk verhaal over haar weekend heeft. Jullie pakken een kop koffie en lopen naar jullie werkplek. Je merkt direct dat er al acht meldingen in het ticketsysteem staan, is er iets gebeurd?

Jullie besluiten om tijdens de pauze het weekend verder te bespreken, want het ziet ernaar uit dat het een drukke dag gaat worden. Daarom ga je direct aan de slag met de eerste meldingen. Je hebt nog geen vier tickets verwerkt of de telefoon gaat. Vriendelijk pak je de telefoon op en hoort aan de vraag dat iemand geen idee heeft hoe ze een stroomdiagram in Scienta moet maken. Via teamviewer kijk je mee met de klant. Eerst doe je voor hoe je een stroomdiagram maakt en leg je uit wat er allemaal mogelijk is. Daarna laat de klant zelf een stroomdiagram maken en geef je nog een paar tips. Je neemt de tijd om de klant te helpen. De klant is daardoor helemaal blij, want waar ze tegenop zag, ging een stuk makkelijker dan gedacht. Ze is zelfs een beetje verrast dat ze zo goed geholpen is. Voor jou de normaalste zaak van de wereld. Je hangt op en lost nog een aantal vragen op. In de middag help je een collega met het invoeren van content, omdat zij tijd tekort komt.

Aan het einde van de dag kijk je voldaan terug op de dag. Je hebt veel gedaan. Je collega’s konden hun werk ongestoord doen, omdat jij het verschil hebt gemaakt. En je hebt de rust op de afdeling weten te bewaren. Dat is belangrijk, want het geeft de ruimte om de klant optimaal te helpen.

Dus even samengevat
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de eindgebruikers en weet moeiteloos hun problemen op te lossen of deze naar de juiste persoon door te zetten. Door je communicatie skills heeft iedereen het gevoel dat ze bij jou in goede handen zijn en zorg jij dat ze weer vlot aan de slag kunnen. Je ziet het werk makkelijk liggen en springt bij waar nodig is.

Wie ben jij

Je hebt een passie voor je werk en weet de verwachtingen van de klant te overtreffen. En:

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau
  • Je ben klantvriendelijk, sociaal, oplossings- en servicegericht
  • Je hebt snel door hoe software in hoofdlijnen in elkaar zit en vindt het leuk om de details ervan te begrijpen
  • Je kan snel schakelen en je inleven in de vraag van onze klanten
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent punctueel en nauwkeurig
  • Je hebt een proactieve houding

Wie zijn wij

Wij zijn de makers van Scienta. Een gebruiksvriendelijk en gemakkelijk kwaliteitsmanagementsysteem gericht om medewerkers te betrekken bij de organisatie. Dat doen we ruim vijftien jaar voor meer dan 5.000 organisaties in binnen- en buitenland.

Wij geloven in goede software. Daarom geloven we niet in consultancy voor Scienta. Onze software moet gewoon goed werken. Iedereen moet Scienta direct begrijpen. En begrijpt iemand Scienta niet helemaal, dan helpen we hem of haar kosteloos. Onze support staat er om bekend dat ze de verwachting van de klant weten te overtreffen. En we kunnen die verwachting overtreffen, omdat de software zo goed is.

In ons team maakt iedereen het verschil. Scienta wordt gemaakt en verkocht door een gepassioneerd team. We worden gedreven door creativiteit, willen het beste uit onszelf halen en maken gebruik van de nieuwste technieken. Ontspanning, vrijheid en plezier vinden we minstens net zo belangrijk. Daarom zag je ons (voor corona) elke dag met hetzelfde enthousiasme een potje tafelvoetballen.

Wat bieden we jou

Wij bieden je een ambitieuze, groeiende en professionele werkomgeving. Er is ruimte voor jouw nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt.

Daarnaast vinden wij het belangrijk om jou vrijheid en verantwoordelijkheid te geven, waardoor je jezelf kan ontwikkelen en verder kan groeien. Daarom bieden wij opleidingsmogelijkheden aan en geven we je veel vrijheid om de functie “eigen” te maken. Daarnaast bieden we je:

  • Een passend salaris (range van €2.000,- tot 2.500,-) op basis van een fulltime contract en ervaring, kennis en kunde.
  • Een tijdelijk contract van 36 tot 40 uur per week. Een vaste aanstelling is het uiteindelijke doel.
  • Een fijne werksfeer met enthousiaste collega’s.
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
  • Reiskostenvergoeding en pensioen.
  • Uitstekende verdere arbeidsvoorwaarden.
Solliciteren

Contact

Herken je jezelf in bovenstaande profiel?

Stuur dan vooral je motivatie en CV op! Heb je nog vragen of wil je gewoon even telefonisch contact? Neem dan contact op met Petra via 0341 700 250.

CONTACT