Project omschrijving

Customer success manager

Neem contact op met Marit de Bruin als je vragen hebt.

Solliciteren

Customer success manager

Wij zijn op zoek naar een ervaren customer success manager. Ben jij op zoek naar een baan die je veel energie geeft in een superleuke werkomgeving, heb je relevante werkervaring en ben je graag veel in contact met klanten? Kom dan bij ons werken.

Als customer success manager ben je verantwoordelijk voor het succes van onze klanten. Je bouwt een persoonlijke relatie op met onze klanten, wat de klant het gevoel geeft dat je een partner bent.

Je gaat aan de slag met het onboarden van nieuwe klanten om Scienta zo succesvol mogelijk in te zetten. Je zorgt ervoor dat alle medewerkers bij de klant onze software omarmen en nieuwe functionaliteiten zo goed mogelijk inzetten.

Je signaleert kansen bij klanten. Zo geef je een klant advies over het beter inrichten van de software en signaleer je makkelijk upsell kansen. Je schakelt regelmatig met sales en development om de klantbeleving te verbeteren.

Wat doe je als customer succes manager bij Scienta?

  • Je begeleidt nieuwe klanten, zodat onze klanten het maximale uit onze software kunnen halen. Je zorgt ervoor dat de klant de software goed implementeert, adopteert, uitbreidt en nieuwe features goed inzet.
  • Je begeleidt projecten bij klanten en partners.
  • Je geeft trainingen (op locatie en online) aan klanten om ze op weg te helpen in onze software en nieuwe functionaliteiten uit te leggen.
  • Je bent de relatiebeheerder van een aantal klanten en neemt pro-actief contact met de klanten op.
  • Je verzamelt de feedback van klanten en bespreekt deze met de productmanager, het development team en de sales afdeling.
  • Je test nieuwe features in de software op gebruikersniveau.
  • Je springt bij wanneer het nodig is om de supportmedewerkers te ondersteunen met het beantwoorden van supportvragen.

Wie ben jij?

De customer success manager die we zoeken heeft passie voor onze klanten en weet de verwachtingen te overtreffen. Je hebt oog voor detail en kunt goed luisteren. Je kunt zelfstandig werken en denkt in oplossingen.

En:

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
  • Werkervaring bij een IT bedrijf is een pré.
  • Je hebt uitstekende communicatieve Nederlandse en Engelse vaardigheden: zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent analytisch sterk.
  • Jij bent servicegericht en klantvriendelijk: je kan van nature het verschil maken en wil waar mogelijk klanten verrassen met kleine of grote dingen.
  • Je streeft in alles naar excellentie.
  • Je hebt natuurlijk overwicht en overtuigingskracht om de klant of collega’s zonder moeite te corrigeren en mee te krijgen in jouw visie.
  • Je kan goed luisteren en je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Wie zijn wij?

Scienta is een softwarebedrijf in Harderwijk. Met onze software ontzorgen we organisaties en hun medewerkers op één plek te centraliseren, waardoor ze effectiever kunnen werken. Dat doen we ruim vijftien jaar voor meer dan 6.500 organisaties in binnen- en buitenland.

Wij geloven in goede software. Daarom geloven we niet in consultancy voor Scienta. Onze software moet gewoon goed werken. Iedereen moet Scienta direct begrijpen. Begrijpt iemand Scienta niet helemaal, dan helpen we kosteloos. Onze support staat erom bekend dat ze de verwachting van de klant overtreft. Die verwachting overtreffen we omdat de software zo goed is.

Wat bieden we jou?

In ons team maakt iedereen het verschil. Scienta wordt gemaakt en verkocht door een gepassioneerde groep collega’s. Op de werkvloer heerst een informele, open en prettige werksfeer. We worden gedreven door creativiteit, willen het beste uit onszelf halen en maken gebruik van de nieuwste technieken. Ontspanning, vrijheid en plezier vinden we minstens net zo belangrijk. Daarom zie je ons dagelijks vol enthousiasme tafelvoetballen. Doe je mee?

Maar natuurlijk ook:

  • Een contract van 36 tot 40 uur per week, met als doel een vaste aanstelling. Scienta is onderdeel van de Woodwing groep. Je start bij Scienta en kan later ook worden ingezet op de customer success afdeling bij andere onderdelen van de Woodwing groep
  • 25 vakantiedagen per jaar op fulltime basis
  • Reiskostenvergoeding (OV 1e klas reizen)
  • Een 50/50 pensioensregeling
  • Uitstekende verdere arbeidsvoorwaarden
  • Gezamenlijke lunch zonder kosten voor jou
  • Vrijdagmiddagborrels die vaak eindigen op het terras in Harderwijk
  • Leuke en actieve bedrijfsuitjes
  • De zekerheid dat je alleen op je werktijden aan het werk bent. Bij ons is werk-privé balans belangrijk

Zoek jij een werkomgeving waarin je de ruimte krijgt om het beste uit jezelf te halen? Solliciteer dan nu!

Interesse in deze vacature?

Interesse in deze vacature? Stuur dan je motivatie en CV naar Marit de Bruin (hr@werkenbijscienta.nl). Eventuele vragen mogen hier ook naartoe gemaild worden.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren

Contact

Herken je jezelf in bovenstaande profiel?

Stuur dan vooral je motivatie en CV op! Heb je nog vragen of wil je gewoon even telefonisch contact? Neem dan contact op met Marit via 0341 700 250.

CONTACT